Toggle navigation

Навігаційні системи і GPS навігатори Garmin

Гарантійні умови

Компанія Garmin надає гарантію на свою продукцію на 12 місяців з дня купівлі. На протязі дії всього терміну гарантії ви маєте право на безкоштовний ремонт пристрою, за умови дотримання правил експлуатації.

Гарантійне обслуговування робиться тільки за наявності правильно заповненого оригіналу гарантійного талона.

2. На гарантійне обслуговування виробу приймаються тільки за наявності оригінальної упаковки і в повному комплекті (документація, датчики, кабелі та так далі).

3. Вироби НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ гарантійному обслуговуванню в наступних випадках:

3.1. Порушення користувачем правил експлуатації виробу;

3.2. Відсутність або ушкодження фірмових стікерів і пломб постачальника;

3.3. Відсутність або ушкодження на виробі заводських маркувань (назва моделі, серійного номера, номера партії та тому подібне);

3.4. За наявності на виробі та упаковці сторонніх наклейок, написів і стікерів;

3.5. Наявності механічних ушкоджень (сколи, тріщини, вм'ятини, подряпини), а також дефектів складових частин виробу; відсутності сполучних гвинтів, частин і вузлів виробу; ушкодження електричних контактів, з'єднань, роз'ємів;

3.6. Наявність термічного ушкодження виробу або його складових частин;

3.7. Попадання всередину виробу сторонніх предметів (комах, бруду, рідини і так далі);

3.8. Ушкодження, викликаного стихією (дощ, сніг, блискавка, пожежа і так далі), побутовими чинниками (підвищена вологість, запилення, агресивне довкілля і т. д.);

3.9. Ушкодження при транспортуванні та навантажувально-розвантажувальних роботах;

3.10. Спроби ремонту або розкриття виробу самостійно або третіми особами;

3.11. Несанкціонованій модифікації виробу;

4. Обслуговування виробів, гарантію на які дає безпосередньо виробник, здійснюється в спеціалізованих сервісних центрах, адреси яких вказані в документації на виріб.

Гарантія на продукцію: встановлюються фірмами-виробниками і забезпечуються сервісними центрами цих виробників.